11. elokuuta 2010

Awakening

 www.elenakalisphoto.com ♥

An inspiration! En oo pitkään aikaan ehtinyt lukea blogeja ja nyt harmittaa! Niistä saa niin paljon aina irti ja hyviä ideoita omiin postauksiin. Tänään jaan kanssanne Spotify-soittolistan biiseistä joita olen keräillyt kesän aikana "Hope you're amazing" listalleni. Ja vähän tietty muutakin. My summer 2010 it will be.

Olen koko kesän surkutellut kun en ole päässyt ulkomaille. Sydän vetää aika(lue: tosi) vahvasti Lontooseen ja oonkin viimeset 2 kuukautta kuluttanut lukemalla brittiläisiä lehtiä, kuuntelemalla BBC Radio 1:stä ja Radiobordersia. Loistavaa musiikkia ja hauskat juontajat. Onneksi näin, sillä viime vuotinen Italiabuumi ei ois yhtään niin kätevä nyt, koska kuukauden päästä on enkun ylppärit.

Nyt on siis aika herätä kesän työuurastuksen keskeltä ja avata silmät maailmalle. Mm. startata opiskelu ja koulunkäynti maanantaina. Ja tajuta se, että oon kohta 18 ja vihdoinkin tää odotus loppuu ja pääsen keikoille. Muillekkin kuin 50€ maksaville...

MIKA oli uskomattoman hyvä, käsittämätön, jotain aivan ihanaa. Keikalla sai laulaa äänensä käheäksi, hyppiä, pomppia, huutaa, kiljua, pidellä korviaan ja nauraa sydämensä kyllyydestä! Tuli sellainen tunne että vain tätä varten mä olen olemassa. Nauttiakseni musiikin ja tanssin antamasta fiiliksestä. Plus vähän heiluttaa kameraa siinä sivussa ja saada loistavia valokuvia. Hei miksei?

Ja se mihin kesässä eniten tuhlasin aikaani, oli työt. 8.6-31.7 kutsui mua joka aamu Juhmon marjatila ja kitkeminen, pakkaus, asikaspalvelu ja tekopirteys. Olihan se opettavaista ja sain hyvän työtodistuksen, mutta please never again.

NYT lopetan tän romaanin kirjottamisen ja teen kuten lupasin! Lista on puhtaasti biisejä tältä kesältä, ei pelkästään lempimusiikkiani. Kyl tyä tiiätte. (Ja jos teillä ei oo vielä spotifyta niin menkää sivulle spotify.com/fi/get-spotify/open/ ja ladatkaa se sieltä ilmaiseksi!)

Click click click! → ☺☼♫♪♫

Kuvia MIKAn keikalta

Ei kommentteja: