23. syyskuuta 2009

It started all in early september

Ah, mitäs jos alkaisin seurailee muotia? Se vois olla hauskaa. Ikinä en oo jaksanu sellasta harrastaa, ja sen näkee mun vaatekaapista ja siitä etten osaa yhdistellä mun vaatteita. Angst. Mutta äskenpä klikkasin itteni sivustolle joka suorastaan huusi mua selaamaan kuvia eteenpäin ja eteenpäin ja tallentamaan sieltä suosikkeja koneelle. Nyt saatte nähdä mitä valkkasin.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Mitäs sanotte? Mä ihastuin noihin tyyleihin ihan totaalisesti. On vaan yks ongelma: mulla ei oo paljon mitään rahkeita pukeutua noin, kun mulla on vaan niin tavallisia vaatteita kaikki. Farkut, t-paita, huppari.

Kuka lähtee mun kanssa kirpparille kun saan rahaa/kun en tuhlaa kaikkea Roomassa?

♥Vili

6 kommenttia:

ida kirjoitti...

mikämikämikä sivusto?
lähtisin mukaan kirppareille jos voisin. mul on meinaa iha sama ongelma :D

vilivilma kirjoitti...

http://lookbook.nu/ ;)

mä ajauduin tänään yhelle kirpparille ihan sattumalta! ja löysin aivan ihanat kengät. pistän kuvaa joku päivä. :P

Kristiina kirjoitti...

mä voin lähteä vaikka uudestaan ;) niitähän jäi vielä vaikka kuinka jäljelle!

vilivilma kirjoitti...

jee :D mutta mitäs sanotte tosta tyylistä, pukisko mua?

NellyHi kirjoitti...

Minä lähden sun kanssa kirpparille hetihetiheti!! :D Mulla on ihan perkeleesti ja vähän enemmän vaatteita, ne ihan tursuu ulos mun kaapista eikä sinne mahdu enää mitään. Silti on koko ajan fiilis, ettei oo mitään päällepantavaa tai jos on, niin ei tarpeeks omaperäistä. Hei c'moon, mikä on tarpeeks omaperästä, täl menolla tuun kohta alasti kouluun! :D

vilivilma kirjoitti...

Jeej, mulle on lupautunu jo hmm kolme kaveria kirppariseuraksi! Ja Iida lupautui varaamaan kirpparipöydän omille roinille! Kuulostaa hyvältä ;) Ja Helsingissä on hurjan paljon loistavia pieniä kirppareita. Uffi on aina ylihintanen.
Jäkessä haluaisin mennä kirkon kirppikselle, mut aukioloajat??!?!