12. syyskuuta 2009

Stunning Seventeen

Arvatkaa kuka on nyt vihdoin 17?
Arvatkaa kuka sai taas uuden levyn?
Arvatkaa kenellä kävi hitonmoisen hyvä tuuri?
Arvatkaa kenen tili on kohta tyhjä kun se on ostellu koko syksyn ittelleen lahjoja?

Image and video hosting by TinyPic

Kiitokset Eevalle levystä! Sain Zen Cafén albumin Stop. Kuuntelin sen tässä jo pariin kertaan ja ai että, on se vaan niin hyvä bändi. Iinalle kiitos ihanista gerberoista! Yllätyin ihan täysin niistä! Ja Anniina, kiitti tikkarista! :D Oon oikeesti kauhee tikkarifani, en voi vastustaa niitä.

Image and video hosting by TinyPic
Ehehee, oon myös spongebob fani, ja mua ärsyttää kun sitä ei enää tuu nickelodeonilta.

Nyt sitten alkoi se kaikkein epäkäytännöllisin ikä, 17. Lapsilisät loppuu, mut ei kuitenkaan oo vielä aikuinen. Joutuu maksamaan täyden hinnan kaikesta, mut ei pääse baariin. 17 on vaan siitä hyvä että päivä päivältä on lähempänä sitä 18 ikävuotta.

Mun on pitkään pitäny tehä sellanen postaus jossa esittelen vähän mun syksyn ostoksia, ja nyt vihdoin laitan sellaista tulemaan! Oon kyllä löytänyt vaikka mitä ihanaa, viimeisimpänä The Crashin Pony Ride -laukku Keltaisesta Jäänsärkijästä. Oltiin kaverin kanssa kävelemässä kaupungilla ja päätettiin vaan yhtäkkiä mennä levykauppaan. Jäänsärkijä oli lähinnä ja sinne vei tiemme. Selattiin eka kaikki Pop/Rock ja Suomalainen musiikki läpi, ja sitte marssittiin kassalle kourassamme
2x The Crash - Comfort Deluxe
1x The Crash - Wildlife
1x Fraz Ferdinand
Kun oltiin maksettu, niin mun kaveri kopautti olkaan näytti mulle katossa roikkuvia kangaskasseja. Mun polvet meni ihan veteläks ja leuka loksahti about kaks metrii alaspäin kun näin Pony Ride -laukun. Oon metsästäny sitä netistä ihan joka paikasta ja itkeny itteni uneen ku en oo mistään löytänyt. Ja nyt nään sen roikkumassa sellasen paikan katossa, jossa oon käyny kuluneen vuoden aikana kymmeniä kertoja. Oli vielä viimonen kappale, ainakin sillä hetkellä. 7€.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Nyt kun hehkutan The Crashiä ihan kybällä tässä, ni eiköhän pistetä vielä muutamia mun loisto otoksia(ainakin omasta mielestä, hehee) niiden viime kesän ruissin keikalta.



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tää kuva ei ois täällä, ellei toi pullo tossa ois tismalleen sama kun edellisessä kuvassa Teemu Brunilalla.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

The End :) Voin laittaa lisääkin kuvia Ruisrockista, jos tahdotte! Ois Eppu Normaalia, Ismo Alankoa, muutama Disco Ensemble ja Mewiä yms.

Image and video hosting by TinyPic
Tää on mun huoneesta. Laitan sen tähän siks, että tänään totesin että kesä on loppu. YHYY! Onneks Rooma kutsuu mua viiden viikon päästä! 8)

Image and video hosting by TinyPic
Nyt loikkaan ton kirjan pariin, pitäis olla luettuna keskiviikoks, joten kiirettä pitää, oon sivulla 124...

♥Vili

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

AH TOI KASSI ! :----) nams.

ahahahaha, rakastan tota kuvaa missä teemu on nyrkkipystyssä. se on hauska.

ps. todella järkevä kommentti.