30. syyskuuta 2009

Tomato soup, Onion soup, Cream of mushroom soup

Äsken oli sellanen lyhyt inspis hetki ja kuvailin vähäsen. Tänään oon menossa illalla vielä kuvikseen, ja Jussi sanoi että pitää ettiä joku kuuluisa taideteos, josta me sitten tehdään cover versio. Jaiks. Kaiken pähkäilyn jälkeen päätin et jätän Pekka Haloset ja Picassot sikseen, ja otan Andy Warholin kuuluisimman työn: Campbell's tomato soup.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Warholin työt on kyllä ihan mun yksiä suosikkeja. Pitäiskö mennä vielä kattomaan jos siellä antikvariaatissa olis se taidekirja? Maksoi 15€
Image and video hosting by TinyPic

Noissa kuvissa on niin paljon ideaa että ah!
Kaiken lisäks jouduin eilen lainaamaan mun kaverilta paitaa tanssitunnin jälkeen(minä hoopo olin aamulla laittanu saman paidan jonka pidin tanssitunnillakin...) ja matikantunnilla sitte hyppäsin kattoon kun hoksasin että se oli joku JC:n ja Warholin kimppaduuni.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Paita on siis Iiriksen, mutta oli pakko ottaa siitä pari kuvaa kun se on niin kiva!

Sitten kuvasin myös kangaskassia, joka sain Kristiinalta lahjaksi. Eikös ookkin kiva?
Ja jotta ois tarpeeks sekavaa, saatte vielä kuva(t) Irwinistä. Toinen on mun maalaama kokoon A3 akryylimaaleilla joilla on maailman kamalinta maalata. Vähän siinä rajoilla kehtaanko julkasta muutenkaan. :----D

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

♥Vili

ps. lähetin twitterissä linkin tohon kuvaan The Hoosiersille. Saa nähdä vastaisivatko vaikka jotakin!

Ei kommentteja: