7. syyskuuta 2009

Suihkuun kuului Mewiä alasalista

1) ehdottakaa mulle kuvaa tohon NO RULESin kohalle
2) ulkoasu kusee, en osaa koodata.



Tänään päivä alkoi ihanan rennosti: verkkareissa kouluun, suihku, hiukset ja meikkaus. Sitten syömään. Kerrankin oli oikeen aikaa laittautua koulupäivää varten, kun olin päättäny mennä kouluun tuntia ennen kun mulla alkais koulu. Oli siinä tosin ruokailuki vielä mut se nyt menee muutenkin nopeesti kun höpöttää kavereiden kanssa. Ruuan jälkeen piti olla musaa. Mut vartin istuttuamme luokan eessä todettiin että maikka on unohtanu hankkia meille sijaisen. Sitten hajaannuttiin kavereiden kanssa toiset kirjastoon dataamaan, toiset läksyjen kimppuun. Minä ja Kristiina otettiin kamerat ja lähettiin kiertelemään koulun ympäristöä. Löydettiinki vaikka mitä kivoja kuvauspaikkoja. Sääkin oli ihanteellinen: lämmin ja aurinkoinen sateen jälkeinen iltapäivä. :) Tuli oikein kivoja kuvia. Koitettiin ottaa mulle myös passikuvaa opiskelijakorttia varten, mutta taidettiin epäonnistua aika...nii.

Image and video hosting by TinyPic

Oli mulla sitte sentään yksi tunti koulua. Fysiikkaa. Aina jotenkin valitetaan, että eeeeeeiii mulla on fysiikkaa. Mut oikeestaan ei ne tunnit oo hullumpia. Turunen on lepposa maikka ja laskut on melko helppoja. Ja sillä on tapana piristää tunteja aina tavalla tai toisella. Pari viikkoa ollaan aina katottu Hubble-avaruusteleskooppi-videota. Tänään Turunen katos yhtäkkiä jonnekkin, ja kun se tuli hetken päästä takasin se esitteli meille "lemmenmittarin"! Se oli samanlainen kun tuo punainen tossa kuvassa. Juttu oli kuulemma niin, että kun ottaa kiinni pullon alaosasta, alkaa neste nousta putkessa ylöspäin. Ja mitä nopeammin, sitä rakastuneempi on. Ja eturivissä kun olin, Mikko lykkäsi pullon heti ekana mun käteen. Voitte vaan arvata mitä tapahtui: punanen neste nous ylös yhessä hujauksessa, ja oon nyt meidän fyssan ryhmän rakastunein henkilö...

Laitan kuvia tulemaan myöhemmin, kun nyt ei energia riitä, öitä!
---> tässä tulee kuvia! melkeen kaikki taitaa olla Kristiinan käsialaa! :)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hahaha. Tässä paras niistä passikuvayrityksistä!

♥Vili

Ei kommentteja: